8 zasad tworzenia treści
- Artykuł musi nawiązywać do tematyki serwisu (inbound marketing, social media, pozycjonowanie).
- Artykuł musi być wartościowy dla czytelnika - zawrzyj w nim porady, informuj o pomocnych narzędziach, zgromadź przydatne linki.
- Przygotuj dla nas dwie wersje tytułów - krótki pod SEO i zawierający frazę, a także dłuższy z myślą o czytelniku.
- Długość Twojego artykułu powinna mieścić się pomiędzy 3 000 a 15 000 znaków.
- Pisz w drugiej osobie liczby pojedynczej czasu teraźniejszego - zwracaj się do czytelnika w uniwersalny sposób, bez rodzaju męskiego/żeńskiego
- Unikaj ogólników typu “oczywiście”, kolokwializmów i wulgaryzmów.
- Jeśli korzystasz z opracowań innych, podlinkuj swoje źródła.
- Wezwij czytelnika do działania.
4 zasady formatowania
- Zadbaj o przejrzystość artykułu - stosuj akapity, listy i wypunktowania
- Ze względu na pozycjonowanie nagłówki powinny być krótkie (3 do 5 słów) - zwłaszcza h2.
- Ważne pojęcia czy zdania kluczowe dla artykułu pogrubiaj.
- Zadbaj o urozmaicenie treści. Dodaj zrzuty ekranu, grafiki, infografiki, filmy wideo lub prezentacje.
6 zasad publikacji
- Po skończeniu artykułu prześlij nam go do akceptacji.
- Prześlij nam także zdjęcie, kilka słów o sobie i linki do social media. Stworzymy dla Ciebie profil autora.
- Przed publikacją dokonamy korekty Twojego tekstu - zaproponujemy drobne poprawki i zgłosimy uwagi.
- Wersję po korekcie prześlemy Ci do zatwierdzenia przed publikacją.
- Gdy artykuł będzie w 100% gotowy zajmiemy się publikacją.
- Twój artykuł będziemy promować za pośrednictwem naszych kanałów social media. Od Ciebie oczekujemy tego samego.
Potrzebujesz więcej informacji? Zapoznaj się z rozszerzoną wersją artykułu https://krakweb.com/content-marketing-jak-pisac .
Wszystko jasne? Napisz do nas!