1. Poznanie celów i parametrów projektu
1.1. Konsultacje
- Pierwszy briefing - zbierasz z zespołem podstawowe informacje o celach i zakresie projektu.
- Wstępna analiza (debriefing). Nasz analityk zapoznaje się z przesłanymi wytycznymi i materiałami.
- Konsultacje - omawiamy Państwa potrzeby razem z Tobą i Twoim zespołem na 25 minutowej darmowej konsultacji.
1.2. prezentacja propozycji i warunków współpracy
- Przedstawiamy proponowane warunki współpracy w tym ofertę cenową, zakres projektu i jego harmonogram.
- Nasza oferta zawiera kompletny zakres realizacji projektu, daje jednak możliwość dostosowania zakresu do potrzeb i budżetu.
- W każdej składanej ofercie staramy się zaproponować dla nowo projektowanego serwisu coś lepszego niż w dotychczasowych realizacjach.
2. Projektowanie
Analiza i konsultacja
Analizujemy zebrane materiały i jeszcze raz przed rozpoczęciem projektowania rozmawiamy o Twoich wymaganiach, potrzebach i celach i naszych pomysłach.
Makietowanie
Makietowanie to pierwszy, ważny etap projektowania strony internetowej. Makieta to szkic strony internetowej, który można stworzyć na zwykłej kartce papieru lub w programie do tworzenia makiet.
Projekt graficzny
Projektujemy w różnym stylu. Zawsze zgodnie z wytycznymi klienta i dobrymi praktykami.
3. Wdrożenie
3.1 Instalacja systemu i modułów
Instalujemy system CMS i moduły, które będą tworzyć serwis internetowy.
3.2. Programowanie dodatkowych modułów lub modyfikacja
Wybrane i uzgodnione moduły tworzące serwis internetowy mogą zostać zmodyfikowane.
3.3. Migracja danych
Dostarczasz nam dane , które mają się znaleźć w nowym serwisie - w postaci pliku lub dostępu do bazy lub loginu do aktualnego systemu.
3.4. Wdrożenie projektu graficznego
Strona zostanie zakodowana dokładnie tak jak na przedstawionym projekcie graficznym. Pixel perfect.
3.5. Responsywność i zgodność z przeglądarkami
Po wdrożeniu i zaakceptowaniu wersji desktopowej dostosowujemy witrynę do urządzeń mobilnych - każdej rozdzielczości i każdego urządzenia.
3.6. Testowanie
Na finiszu odbywa się kilka rund poprawek - sprawdzamy, czy każdy element witryny działa i wyświetla się jak powinien. Sprawdzamy strony w różnych przeglądarkach i na różnorodnych ekranach.
3.7 Dostęp do systemu
Dajemy Ci z wyprzedzeniem dostęp do systemu CMS, tak, żeby możliwe było jak najwcześniejsze zapoznanie się przez Ciebie z jego możliwościami i wynotowanie pytań.
3.8. Szkolenie
Przed publikacją zapraszamy Cię na szkolenie z obsługi systemu. Poruszamy na nim wszelkie wątpliwości, pokazujemy wszystkie potrzebne możliwości systemu.
3.9. Instalacja na serwerze
Ostatni etap, po którym strona inwestycji zaczyna działać i pojawia się w Internecie.
4. Opieka powdrożeniowa
- W ramach pakietu gwarancji zapewniamy aktualizacje, rozwiązywanie problemów i szybką pomoc telefoniczną oraz dostęp do centrum wsparcia. Instrukcje w formie wideo i artykułów oraz FAQ.
- Wsparcie marketingowe - po wdrożeniu proponujemy rozszerzenie naszej współpracy o pozycjonowanie, reklamy Google Ads, Facebook Ads oraz kampanie social media.
- Centrum efektywnej obsługi zgłoszeń. Redmine to program do zarządzania zgłoszeniami i zadaniami, dzięki któremu na bieżąco śledzisz postępy w realizacji projektu i dodajesz komentarze oraz przesyłasz materiały.
Zapraszamy do realizacji serwisu. A jeśli interesują Cię szczegóły zobacz rozszerzoną wersję tej listy na naszym blogu.