Animacja dla payroll360 - wideo marketing na YouTube i stronie www

Zróżnicowanie formatu treści pomóc może w lepszym przedstawieniu pewnych zagadnień  - próbując trafić do odbiorcy warto zastanowić się nad wykorzystaniem innego formatu niż tekst. Zastosowanym przez nas w kampanii dla payroll360 formatem jest animacja.
2016-08-30 10:00
1 minuta czytania

Animacja - nowy format treści użyty w kampanii

Wprowadzenie animacji do komunikacji marki związane jest z poszerzeniem kampanii a także stopniowym rozwojem strony internetowej. Dodanie formatu video to kolejny sposób odpowiedzi na pytania zadawane przez przedsiębiorców. Rozwiązania swoich problemów mogą oni także szukać w cyklicznie publikowanych artykułach na blogu. Jego celem jest przedstawienie w przystępny sposób korzyści jakie wynikają z outsourcingu.

Przedstawienie korzyści w formie animacji

Tematyka filmów może się wydawać trudna. W kilku odcinkach poruszone zostaną między innymi takie temat jak koszt prowadzenia działu kadr i płac oraz związane z tym problemy. Animacje przygotowane zostały tak, aby przeciętny użytkownik w łatwy sposób mógł zobaczyć jakie skutki nieść ze sobą mogą poszczególne posunięcia i przede wszystkim dostrzegł alternatywę, którą jest outsourcing kadr i płac. Można inaczej to hasło, tytuł całości cyklu opublikowanego na YouTube.

Animacja przygotowana przez Krakweb dla payroll360, https://www.youtube.com/watch?v=Wy2TjTPc4UM 

Przy przygotowaniu animacji pracował zespół z agencji Krakweb oraz przedstawiciele klienta. Bazując na realnych problemach oraz prawdziwych korzyściach jakie daje outsourcing kadr i płac, stworzony został storyboard, który stał się wskazówką dla grafika projektującego animację. Jej autorką jest Justyna Woszczyna - dyrektor kreatywna Krakweb.

Publikacja treści oraz utworzenie kanału na YouTube

W związku z powstaniem nowych treści utworzony został także kanał marki na YouTube. Opublikowany na nim został film wprowadzający, przedstawiając markę payroll360 oraz pierwszy z odcinków serii “Można inaczej”. Całość znaleźć można na kanale marki na YouTube.

Jeśli masz jakieś pytania, skontaktuj się z nami. Informacje o realizowanych przez nas kampaniach znajdziesz na naszym blogu oraz w naszych kanałach w mediach społecznościowych.

Napisz do nas

Wybierz plik

Blog Artykuły
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe