Adwords

Artykuły

Google Adwords to stworzony przez Google system reklamowy, który polega na wyświetlaniu linków sponsorowanych, w wyszukiwarce Google oraz w serwisach partnerskich i tzw. sieci reklamowej. Linki mogą przybierać postać tekstową, graficzną bądź wideo. Google Adwords wykorzystuje model licytacji oraz posiada ukryty algorytm emisji reklam. Algorytm ten wykorzystuje m.in. wynik jakości, który określa osobno jakość na poziomie witryny, słów kluczowych, reklamy i strony docelowej. Adwords daje zaawansowane technologicznie możliwości targetowania reklamy - takie jak np. remarketing oraz jej konfigurowania - jak np. rozszerzenia reklam, czy click to call.

Artykuły Krakweb na temat: Google AdWords

Kampanie Google Ads

Kampanie Google Ads

Kampanie Google Ads stanowią potężne narzędzie dla firm, które chcą dotrzeć do docelowych odbiorców…
Bumper ads. 6 powodów, żeby uwierzyć w 6-sekundowe reklamy.

Bumper ads. 6 powodów, żeby uwierzyć w 6-sekundowe reklamy.

AdWords wprowadza na rynek nowy format reklamy wideo dostępny na urządzeniach mobilnych. Jaki będzi…
SEO, Content Marketing i kampania Adwords dla ROSO - nowozelandzkiego e-commerce concept store

SEO, Content Marketing i kampania Adwords dla ROSO - nowozelandzkiego e-commerce concept store

Dzieli nas czas i odległość. Łączy pasja, zaangażowanie i wspólna chęć zrobienia świetnego projektu…
Kampanie Adwords - najczęściej zadawane pytania

Kampanie Adwords - najczęściej zadawane pytania

Nie wszyscy wiedzą czym jest AdWords i z czym to się je :) . I dobrze, bo wcale nie muszą tego wied…
Kampanie Google Adwords - nowość w ofercie Krakweb

Nowość w ofercie: kampanie Google Adwords

W związku z wprowadzeniem do oferty Krakweb.pl usługi kampanii linków sponsorowanych Google Adwords…
Prezentacja Google Adwords

Prezentacja Google Adwords

Zapraszamy do skorzystania z usług naszej Agencji w zakresie tworzenia i prowadzenia kampanii Adwor…
Promocja Google Adwords

Promocja Google Adwords

Do końca stycznia pierwsza kampania za 300 zł!
Reklama kontekstowa

Reklama kontekstowa

Wyciśnij więcej z Internetu. Codziennie ponad miliard ludzi* przeszukuje Internet w poszukiwani…
Porównanie: pozycjonowanie i Adwords

Porównanie: pozycjonowanie i Adwords

Często zastanawiają się Państwo nad wyborem między linkami sponsorowanymi, a pozycjonowaniem w wyni…
Mowa srebrem, milczenie złotem, a słowa są kluczowe

Mowa srebrem, milczenie złotem, a słowa są kluczowe

Linki sponsorowane to forma reklamy tekstowej pojawiająca się w wyszukiwarkach i na stronach system…
Kompleksowa kampania SEO/SEM dla Oknoplus

Kompleksowa kampania SEO/SEM dla Oknoplus

Krakweb.pl przejął obsługę lidera branży okiennej w zakresie marketingu internetowego w wyszukiwarc…
Certyfikat Google AdWords

Certyfikat Google AdWords

Maciej Chmielowski zdał wymagane egzaminy i zademonstrował biegłość w dziedzinach niezbędnych do uz…
Skuteczne pozycjonowanie

Skuteczne pozycjonowanie

kończy się... referencjami lub co najmniej pochwałami mailowymi. Artykuł z 2011 roku, zaktualizowa…
4 kroki w wyborze słów kluczowych do pozycjonowania

4 kroki w wyborze słów kluczowych do pozycjonowania

Wybór słów kluczowych (Keyword Research) jest pierwszym i najważniejszym etapem działań marketingow…
5 kroków do efektywnej kampanii Adwords

5 kroków do efektywnej kampanii Adwords

Każdy z nas chciałby znaleźć się na szczycie wyników wyszukiwań Google. Niestety, aby tam dotrzeć t…
Budzimy na wiosnę!

Budzimy na wiosnę!

Za kilkanaście dni rozpocznie się wiosna. Najwyższa pora porzucić zimowy sen i obudzić swój biznes …
Reklama AdWords - korzystanie z kuponów

Reklama AdWords - korzystanie z kuponów

Google AdWords - nie taki diabeł straszny jak go… reklamują. Dla niezorientowanych w temacie, kupon…

Blog Artykuły Adwords
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe