Adwords

Artykuły

Google Adwords to stworzony przez Google system reklamowy, który polega na wyświetlaniu linków sponsorowanych, w wyszukiwarce Google oraz w serwisach partnerskich i tzw. sieci reklamowej. Linki mogą przybierać postać tekstową, graficzną bądź wideo. Google Adwords wykorzystuje model licytacji oraz posiada ukryty algorytm emisji reklam. Algorytm ten wykorzystuje m.in. wynik jakości, który określa osobno jakość na poziomie witryny, słów kluczowych, reklamy i strony docelowej. Adwords daje zaawansowane technologicznie możliwości targetowania reklamy - takie jak np. remarketing oraz jej konfigurowania - jak np. rozszerzenia reklam, czy click to call.

Artykuły Krakweb na temat: Google AdWords


Blog Artikel Adwords
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe