optymalizacja konwersji

Artykuły

W czasach rosnącej konkurencji pozyskanie ruchu do serwisu (odwiedzających użytkowników) jest coraz droższe. Co powiesz na to, że jeśli można znacząco zwiększyć sprzedaż w e-sklepie, nie inwestując więcej pieniędzy w generowanie wizyt? Dzisiaj staje się to możliwe. Z pomocą przychodzi tutaj optymalizacja konwersji onsite, w ramach której dotychczasowy ruch w serwisie jest przekuwany w więcej zamówień, a ich wartość jest sukcesywnie zwiększana. CRO to szereg działań, mających na celu zwiększenie efektywności samego serwisu . Optymalizacja konwersji może przynieść wiele korzyści właścicielowi każdego serwisu internetowego. Sekret tkwi we wprowadzeniu odpowiednich zmian na danej stronie, które mogą znacząco zwiększyć jego skuteczność. Optymalizacja konwersji jest ciągłym procesem polegającym na wprowadzaniu małych zmian w witrynie, które mogą podnieść wartość konwersji. To co możemy optymalizować to sama treść, ale także i materiały graficzne, szatę graficzną czy układ elementów na stronie. Optymalizacji mogą podlegać formularze kontaktowe jak i niemal każdy element interfejsu użytkownika (UI). Proces optymalizacji konwersji zaczyna się do dokładnego testowania, kolejnym etapem jest wprowadzenie zmian (eksperymentów) a następnie ich ocena w procesie analitycznym. Przeczytaj artykuły poniżej!

Blog Artikel optymalizacja konwersji
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe