Formularz zamawiania recept i deklaracji POZ. Automatyzacja wystawiania recept i pozyskiwania pacjentów dla przychodni

Skuteczne zarządzanie czasem w przychodni to wyzwanie, które wielu lekarzy zna z autopsji. Dzięki automatyzacji wystawiania recept i wdrażaniu formularzy deklaracji POZ, możesz usprawnić obsługę pacjentów i zwiększyć ich satysfakcję. Dowiedz się, jak system ICEberg CMS 5 rozwiąże Twoje problemy! Przeczytaj nasz artykuł, aby odkryć konkretne korzyści dla Twojej placówki!

Pexels / Polina Tankilevitch

2025-01-07 14:10
3 minuty czytania

Nowoczesne technologie odgrywają kluczową rolę w usprawnianiu codziennych działań placówek medycznych. Jednym ze skutecznych narzędzi, które usprawniają funkcjonowanie przychodni, jest automatyzacja procesu zamawiania recept. W tym artykule przyjrzymy się, jak platforma ICEberg CMS 5 może wesprzeć Twoją placówkę w optymalizacji interakcji z pacjentami.


Automatyczne zamawianie recept - Formularze ICEberg CMS 5 w akcji

Automatyzacja to przyszłość w medycynie. Narzędzia oferowane przez ICEberg CMS 5 są intuicyjne, bezpieczne i dostosowane do potrzeb zarówno pacjentów, jak i personelu medycznego. Dzięki interaktywnym formularzom możesz znacząco obniżyć czas i zasoby poświęcane na obsługę telefonicznych zamówień recept.

Jak działa formularz zamawiania recept?

  1. Pacjent wypełnia formularz: Formularz jest prosty i intuicyjny, a jego wypełnienie zajmuje zaledwie kilkadziesiąt sekund. Pacjenci mogą skorzystać z formularza online 24/7, co pozwala im na wygodne zamówienie recept w dogodnym czasie. W zależności od wybranych przez przychodnię i pacjenta opcji pacjent może za każdym razem wypełniać wszystkie swoje dane lub skorzystać z profilu (zarejestrowanego konta). Te dwa rozwiązania różnią się - w zależności od poziomu zaufania ze strony pacjenta korzystanie z danych zapisanych może ułatwiać i przyspieszać ten proces, ale może też obniżać zaufanie (są to w końcu dane poufne, stąd ważne jest zapewnienie pacjenta o bezpieczeństwie). Ma tu miejsce podobny proces jak w sklepie internetowym, jednak zbierane i przetwarzane są dane jeszcze bardziej wrażliwe - w szczególności PESEL. Dane te jednak w systemie ICEberg CMS 5 (o czym napiszemy więcej dalej) są zabezpieczone i przechowywane zgodnie z RODO oraz innymi przepisami polskimi i europejskimi. W efekcie pacjent może wycofać zgodę na przetwarzanie danych, zgłosić żądanie aktualizacji danych, poprosić o kopię swoich danych. 
  2. Przychodnia otrzymuje dane: Zgłoszenia trafiają bezpośrednio na e-mail przychodni w uporządkowanej formie, gotowe do dalszej obórki. Oszczędzasz czas, eliminując konieczność długich rozmów telefonicznych i manualnego przepisywania danych. Dane są też (przede wszystkim) dostępne w panelu ICEberg CMS 5, gdzie administrator z odpowiednimi uprawnieniami będzie mógł te dane odczytać, wyeksportować, w razie potrzeby też edytować (ICEberg CMS 5 posiada wbudowany mini-CRM, który nasi klienci wykorzystują do takich procesów jak zarządzanie danymi uczestników wydarzeń, zarządzanie bazą klientów / pacjentów, integracja z newsletterem i wysyłki marketingowe). 
  3. Wsparcie Krakweb: Krakweb wspiera Twoją przychodnię na każdym etapie wdrożenia. Zachęca pacjentów do korzystania z formularza i zapewnia narzędzia promocyjne, takie jak gotowe informacje głosowe na infolinię. Otrzymujesz też regularne aktualizacje ICEberg CMS 5. 

Zoptymalizuj procesy z ICEberg CMS 5

Korzyści dla pacjentów i przychodni:

  • Intuicyjne narzędzie dla pacjentów: Interaktywny formularz zaprojektowany z myślą o prostocie użycia pozwala pacjentom na szybkie i bezproblemowe zamówienie recept.
  • Efektywna obsługa dla personelu: Formularz zbiera dane w uporządkowanej formie, co ułatwia ich przetwarzanie i minimalizuje ryzyko błędów.
  • Bezpieczeństwo danych: Dane pacjentów są chronione zgodnie z najwyższymi standardami RODO, co zapewnia pełną poufność.

Zoptymalizowany system powiadomień:

Automatyczne powiadomienia informują pacjentów o statusie ich zgłoszenia, a przychodnię o nowych zamówieniach. To rozwiązanie usprawnia komunikację i eliminuję niepotrzebne opóźnienia.


Elektroniczny Formularz Deklaracji POZ – radykalne usprawnienie procesu zapisu

ICEberg CMS 5 oferuje również formularze deklaracji, które:

  • Oszczędzają czas: Pacjent wypełnia i podpisuje deklarację w kilka minut, a gotowy dokument trafia bezpośrednio do przychodni.
  • Eliminują papierologię: Deklaracje są generowane automatycznie zgodnie z wymogami NFZ.
  • Oferują wybór formy podpisu: Pacjent może podpisać dokument w przychodni lub online za pomocą Profilu Zaufanego.

Szybkie wdrożenie i wsparcie techniczne

Rozpoczęcie pracy z ICEberg CMS 5 jest proste. Złoś się do nas, a pokierujemy Cię krok po kroku. Krakweb zapewnia stałe wsparcie techniczne, co gwarantuje bezproblemowe funkcjonowanie systemu.


Wypróbuj ICEberg CMS 5 za darmo przez 30 dni

Bez zobowiązań i ryzyka możesz przetestować wszystkie możliwości systemu. Dołącz do zadowolonych klientów Krakweb, popraw efektywność pracy swojej przychodni i zyskaj większą satysfakcję pacjentów.

Wyślij zgłoszenie lub umów rozmowę z doradcą już dziś! 

Przykład i opis formularza wielokrokowego

Edycja formularza deklaracji POZ

Formularz deklaracji POZ - krok 1

Formularz deklaracji POZ - krok 2

Formularz deklaracji POZ - krok 3

Napisz do nas

Wybierz plik

Blog Artykuły
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe