Nowoczesne technologie odgrywają kluczową rolę w usprawnianiu codziennych działań placówek medycznych. Jednym ze skutecznych narzędzi, które usprawniają funkcjonowanie przychodni, jest automatyzacja procesu zamawiania recept. W tym artykule przyjrzymy się, jak platforma ICEberg CMS 5 może wesprzeć Twoją placówkę w optymalizacji interakcji z pacjentami.
Automatyczne zamawianie recept - Formularze ICEberg CMS 5 w akcji
Automatyzacja to przyszłość w medycynie. Narzędzia oferowane przez ICEberg CMS 5 są intuicyjne, bezpieczne i dostosowane do potrzeb zarówno pacjentów, jak i personelu medycznego. Dzięki interaktywnym formularzom możesz znacząco obniżyć czas i zasoby poświęcane na obsługę telefonicznych zamówień recept.
Jak działa formularz zamawiania recept?
- Pacjent wypełnia formularz: Formularz jest prosty i intuicyjny, a jego wypełnienie zajmuje zaledwie kilkadziesiąt sekund. Pacjenci mogą skorzystać z formularza online 24/7, co pozwala im na wygodne zamówienie recept w dogodnym czasie. W zależności od wybranych przez przychodnię i pacjenta opcji pacjent może za każdym razem wypełniać wszystkie swoje dane lub skorzystać z profilu (zarejestrowanego konta). Te dwa rozwiązania różnią się - w zależności od poziomu zaufania ze strony pacjenta korzystanie z danych zapisanych może ułatwiać i przyspieszać ten proces, ale może też obniżać zaufanie (są to w końcu dane poufne, stąd ważne jest zapewnienie pacjenta o bezpieczeństwie). Ma tu miejsce podobny proces jak w sklepie internetowym, jednak zbierane i przetwarzane są dane jeszcze bardziej wrażliwe - w szczególności PESEL. Dane te jednak w systemie ICEberg CMS 5 (o czym napiszemy więcej dalej) są zabezpieczone i przechowywane zgodnie z RODO oraz innymi przepisami polskimi i europejskimi. W efekcie pacjent może wycofać zgodę na przetwarzanie danych, zgłosić żądanie aktualizacji danych, poprosić o kopię swoich danych.
- Przychodnia otrzymuje dane: Zgłoszenia trafiają bezpośrednio na e-mail przychodni w uporządkowanej formie, gotowe do dalszej obórki. Oszczędzasz czas, eliminując konieczność długich rozmów telefonicznych i manualnego przepisywania danych. Dane są też (przede wszystkim) dostępne w panelu ICEberg CMS 5, gdzie administrator z odpowiednimi uprawnieniami będzie mógł te dane odczytać, wyeksportować, w razie potrzeby też edytować (ICEberg CMS 5 posiada wbudowany mini-CRM, który nasi klienci wykorzystują do takich procesów jak zarządzanie danymi uczestników wydarzeń, zarządzanie bazą klientów / pacjentów, integracja z newsletterem i wysyłki marketingowe).
- Wsparcie Krakweb: Krakweb wspiera Twoją przychodnię na każdym etapie wdrożenia. Zachęca pacjentów do korzystania z formularza i zapewnia narzędzia promocyjne, takie jak gotowe informacje głosowe na infolinię. Otrzymujesz też regularne aktualizacje ICEberg CMS 5.
Zoptymalizuj procesy z ICEberg CMS 5
Korzyści dla pacjentów i przychodni:
- Intuicyjne narzędzie dla pacjentów: Interaktywny formularz zaprojektowany z myślą o prostocie użycia pozwala pacjentom na szybkie i bezproblemowe zamówienie recept.
- Efektywna obsługa dla personelu: Formularz zbiera dane w uporządkowanej formie, co ułatwia ich przetwarzanie i minimalizuje ryzyko błędów.
- Bezpieczeństwo danych: Dane pacjentów są chronione zgodnie z najwyższymi standardami RODO, co zapewnia pełną poufność.
Zoptymalizowany system powiadomień:
Automatyczne powiadomienia informują pacjentów o statusie ich zgłoszenia, a przychodnię o nowych zamówieniach. To rozwiązanie usprawnia komunikację i eliminuję niepotrzebne opóźnienia.
Elektroniczny Formularz Deklaracji POZ – radykalne usprawnienie procesu zapisu
ICEberg CMS 5 oferuje również formularze deklaracji, które:
- Oszczędzają czas: Pacjent wypełnia i podpisuje deklarację w kilka minut, a gotowy dokument trafia bezpośrednio do przychodni.
- Eliminują papierologię: Deklaracje są generowane automatycznie zgodnie z wymogami NFZ.
- Oferują wybór formy podpisu: Pacjent może podpisać dokument w przychodni lub online za pomocą Profilu Zaufanego.
Szybkie wdrożenie i wsparcie techniczne
Rozpoczęcie pracy z ICEberg CMS 5 jest proste. Złoś się do nas, a pokierujemy Cię krok po kroku. Krakweb zapewnia stałe wsparcie techniczne, co gwarantuje bezproblemowe funkcjonowanie systemu.
Wypróbuj ICEberg CMS 5 za darmo przez 30 dni
Bez zobowiązań i ryzyka możesz przetestować wszystkie możliwości systemu. Dołącz do zadowolonych klientów Krakweb, popraw efektywność pracy swojej przychodni i zyskaj większą satysfakcję pacjentów.
Wyślij zgłoszenie lub umów rozmowę z doradcą już dziś!
Przykład i opis formularza wielokrokowego
Zobacz więcej: https://new.iceportal.pl/strona-z-formularzem