GrzejnikiSzklane - strona firmowa

Gdy już zapoznałeś się z opisem wdrożenia, zapraszamy do przeglądnięcia galerii. Zobaczysz tu jedne z ważniejszych elementów strony internetowej firmy Grzejniki Szklane. 

Wchodząc na stronę główną grzejnikiszklane.pl na ekranie, zobaczysz dwa, znacznych rozmiarów prostokątne przyciski. Dzięki nim wybierasz rodzaj treści, który chcesz zobaczyć. Po kliknięciu odpowiedniego button'a zostaniesz przeniesiony na wybraną stronę.

Po najechaniu kursorem na boksy, zdjęcie (takie jak na lewym boksie) zostaje przesłonięte filtrem (boks po prawej stronie). Zabieg ten powoduje, że strona wchodzi w interakcję z użytkownikiem, natomiast dzięki pojawiającej się zmianie, jest on w stanie stwierdzić, który boks obecnie jest aktywny.

Oprócz boksów, na pierwszej stronie umieściliśmy także link do galerii w postaci baneru złożonego z 3 zdjęć, które informują o tym, co można zobaczyć po wejściu do galerii, a także część kontaktowa, w której osoba odwiedzająca stronę, pozna dane teleadresowe firmy oraz będzie mogła wysłać zapytanie, poprzez moduł formularza.

Zakładka "Oferta" to jedna z najważniejszych części strony. To właśnie treścią, która znajduje się tutaj, muszisz zachęcić potencjalnego klienta. W tym celu oprócz tekstu, który opisuje oferowane usługi, umieściliśmy także zdjęcia, które przykuwają uwagę odbiorcy i zwiększają jego zaangażowanie.

W zakładce oferta, w centralnej części strony umieściliśmy 3 boksy, odpowiadające za nawigację po realizacjach firmy. Po najechaniu kursorem na dany boks zostaje zasłonięty on bladą nakładką, co świadczy o tym, że jest on klikany. W ten sposób użytkownicy zostają wyraźnie zachęceni do dokonania wyboru i odwiedzenia jednej z podstron. Takie rozwiązanie jest wyjściem w stronę odwiedzających, pomagając im w nawigacji po stronie.

By wzmocnić przekaz zwłaszcza wśród osób, które znają się na branży, w jednej z podstron ofertowych, umieściliśmy specyfikację systemu w postaci tabeli. Liczby dla wielu są dowodem na profesjonalizm przedsiębiorstwa.

Na powyższym zrzucie ekranu zaprezentowaliśmy galerię pokazującą jedną z realizacji firmy. Ten sposób przedstawiania swoich dokonań to proste, a zarazem dobre rozwiązanie.

Na jednej z podstron umieściliśmy mapę, na której zaznaczone są realizacje firmy. To wygodny sposób przedstawienia swoich dokonań, zwłaszcza kiedy jest on zrobiony zgrabnie i w zgodzie z obowiązującymi trendami w tworzeniu stron. Mapa realizacji jest interaktywna. Oznacza to, z można ja przybliżać, oddalać, czy przesuwać. Dzięki temu sam wybierasz realizacje, które chcesz zobaczyć. Dodatkowo mapa połączona jest z listą tych realizacji, która umieszczona poniżej. W momencie, kiedy na mapie zmienia się liczba realizacji, dynamicznie zmienia się także, liczba realizacji w liście. Każda z realizacji ma swoją nazwę, adres, oraz informację czego tam dokonano. Dołączone są także linki. Pierwszy prowadzi do mapy, na której przedstawiona jest realizacja, drugi do jej opisu. Klient uczynił z tego modułu główny sposób prezentacji swoich realizacji. Osoby zainteresowane szklanymi grzejnikami, mogą w ten sposób znaleźć miejsce, w którym zostały one zamontowane i zobaczenie ich, oraz sprawdzenie ich działania.

Wszystko to zarządzane za pomocą systemu ICEberg CMS, który pozwala na łatwą edycję wszystkich podstron serwisu.

Najnowszą funkcjonalnością na stronie firmowej jest katalog produktów. Według wytycznych klienta stworzyliśmy listę przedstawiającą oferowane produkty. Oprócz zdjęć, przy każdym produkcie widnieje nazwa, jego wymiary, oraz cena. Lista zawiera domyślnie 12 produktów, natomiast poniżej jest możliwość rozwinięcia listy o kolejne. Oprócz tego jest też opcja wyszukiwarki. Potencjalny klient może odfiltrować produkty, ze względu na ich rozmiar, kolor bądź kolor dodatków. Dzięki temu narzędziu osoby zainteresowane, szybko mogą zamówić towar, a co za tym idzie, zwiększa konwersje na stronie.

Jest to możliwe dzięki modułowi katalogu produktów, który jest podstawą budowania przez nas serwisów e-commerce.

Po wybraniu produktu z katalogu przeniesiony zostaniesz do jego podstrony. Każda z podstron wygląda w ten sam sposób. Zobaczysz na niej galerię zdjęć produktu, podstawowe informacje, czyli: cenę, rozmiar, kolor oraz kolor dodatków - to wszystko, co można było zobaczyć w katalogu. Oprócz tego znajdziesz tu także opis produktu w zakładce "Informacje o produkcie", a także specyfikacje. Na podstronie produktu jest też opcja wyboru podobnych produktów o innym rozmiarze, kolorze, czy kolorze dodatków. Z tego miejsca masz oczywiście możliwość dodania produktu do schowka bądź od razu jego zamówienia. Dodatkową funkcjonalnością jest możliwość podzielenia się zdjęciem produktu w mediach społecznościowych (Facebook, Pinterest, Google+)

Oprócz danych kontaktowych i formularza, które towarzysza odwiedzającemu stronę przez cały czas, istnieje także zakładka "Kontakt", którą wzbogaciliśmy o moduł mapy Google. To gotowe narzędzie pomaga w pokazaniu dojazdu do siedziby firmy, co dla potencjalnych klientów jest bardzo ważne.

Jesteś zainteresowany realizacją podobnego serwisu? Napisz do nas


Portfolio
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe