Nowa rola marketingu - główny temat konferencji
Wydaje się, że jedną z podstawowych cech dobrego marketera powinna być umiejętność przystosowania się zmian. Dynamiczny rozwój, przemiany oczekiwań, trendy konsumenckie, nowe narzędzia - to tylko kilka tematów, które poznać powinien każdy marketer. Okazją do tego by je zgłębić jest IV Konferencja Marketing Progress.
Tematem tegorocznej edycji są właśnie wspomniane przemiany. O najważniejszych trendach i tym, co warunkować będzie sukces marek posłuchać będzie można podczas prowadzonych wykładów, wymienić opinie w czasie wydarzeń za kulisami oraz poznać je od strony praktycznej podczas warsztatów.
Prelegenci konferencji Marketing Progress
Dwa dni i cały czas rosnąca lista prelegentów, warsztaty oraz wykłady prowadzone przez autorytety - to moim zdaniem najlepsza rekomendacja wydarzenia. Jak podają organizatorzy, wykłady prowadzić będą między innymi osoby takie jak Jacek Kotarbiński, Natalia Hatalska, Marek Staniszewski, przedstawicieli marek takich jak UBER reprezentowany przez Kacpra Winiarczyka oraz Oknoplast ze swoją przedstawicielką Magdaleną Cedro. W gronie prelegentów znajdzie się także Rezigiusz.
IV edycja konferencji Marketing Progress
Tegoroczna edycja konferencji odbędzie się we Wrocławiu, w kinie Nowe Horyzonty. Będzie trwała dwa dni - od 13 października. Dokładny plan konferencji znaleźć można na stronie wydarzenia: http://marketingprogress.pl/.
Po takiej zapowiedzi pozostaje tylko czekać - my czujemy się zachęceni i czekamy na kolejne informacje o prelegentach i tematach ich wystąpień. Więcej informacji znajdziesz także na stronie wydarzenia na Facebooku: https://www.facebook.com/events/1132861686781507/.