Książka adresowa nowej generacji
GRK jest wykorzystywany przez firmy jako główna bazą danych o kontaktach w organizacji. Łączy w sobie informatecje zebrane z różnych działów firmy - pobierane przez API z różnorodnych systemów. Korzystają z niego marketing, sprzedaż, dział analityczny.
Integracja z innymi systemami
Aplikacja umożliwia dwa sposoby synchronizacji danych. Pierwsza bazowa metoda polega na udostępnieniu metod podłączenia do GRK poprzez API aplikacjom zewnętrznym. W tej sytuacji to programista aplikacji zewnętrznej musi połączyć się z GRK przez API i wykonać na danych określone akcje (np. zaktualizować kontakty). Druga metoda to wykorzystanie konektora, czyli aplikacji łączącej GRK z wszystkimi popularnymi aplikacjami przechowującymi kontakty. Konektor łączy się z GRK, a poszczególne moduły Konektora łączą się z poszczególnymi aplikacjami. Dzięki temu nie jest potrzebna praca programistów tych aplikacji i ewentualna modyfikacja. Ten sposób to też jedyna metoda łączenia GRK z aplikacjami, które posiadają jedynie API, a nie umożliwiają ingerencji w kod.
Logi systemowe
GRK zapisuje, która z aplikacji (który z użytkowników łączący się z aplikacją) wykonuje poszczególne akcje i kiedy. Daje to właścicielowi systemu dużą kontrolę i wgląd we wszelkie akcje (np. zmiany kontaktów) podejmowane przez inne osoby.Połączenia z API może wykonywać osoba upoważniona, znająca ten system: programista/ informatyk/ inżynier systemu zewnętrznego - łączącego się z GRK.
Dane osobowe dostępne dla działów sprzedaży i marketingu
Jedynie od wyobraźni klienta u którego jest dokonywane wdrożenie oraz programisty przeprowadzającego to wdrożenie zależy jak między systemami krążą informacje oraz jakie parametry z poszczególnych systemów są w kontakcie zapisywane.
System umożliwia m.in. tagowanie, grupowanie, segmentację kontaktów. Najpopularniejszą metodą porządkowania kontaktów jest ewidentnie tagowanie, które daje aktualnie największe możliwości użycia później tych danych.
Przykład otagowania kontaktu
Jeśli klient X zrobił zakupy za 100.00zł i dokonał dwukrotnych zakupów w ciągu ostatnich 2 miesięcy, możemy zapisać go w GRK jako stałego klienta. Oznaczenie to wychodzi ze strony e-sklepu. E-sklep łączy się z GRK poprzez API i oznacza kontakt X parametrem A. Następnie GRK oraz inne aplikacje mogą korzystać z tej informacji, zapisanej w GRK. Upoważnione systemy zewnętrzne mogą korzystać z informacji o kontaktach, zapisanych i przechowywanych w GRK (parametrów / pól kontaktowych). Pola mogą być dodawane, możemy również definiować ich typ, wielkość itp.
Informacje o transakcjach
Jeżeli chcemy używać informacji o producentach, których produkty kupuje użytkownik możemy np. tagować kontakt producentami lub kategoriami produktów. Np. kobieta, która kupiła torebkę Luis Vuitton może zostać oznaczona tagami: Luis Vuitton i torebki. Zostanie tak oznaczona w związku z tym, że istnieje duża szansa, że w przyszłości może chcieć kupić więcej torebek i więcej torebek tego producenta).
Scenariusze synchronizacji
Scenariusze mogą być realizowane w sekwencjach. Np aby wykonać scenariusz nr 1 musi nastąpić sekwencja:
Napisz do nas!
- do GRK przesłana została (przez API) z MA (systemu marketing automation) punktacja kontaktu
- do GRK z EC (e-commerce czyli sklepu internetowego) został zapisany tag kontaktu (producent)
- kontakt został w GRK oznaczony jako marketing manager (pole: stanowisko), z Warszawy (pole: miasto).
W zasadzie w tym przypadku kolejność powyższych czynności w tym akurat przypadku zwykle może być dowolna, jednak wszystkie te czynności muszą się wydarzyć przed próbą pobrania przez CRM danych z GRK.
Wybrane możliwości GRK:
- Łatwe możliwości integracji z innymi systemami przez API GRK
- Udostępnianie danych aplikacjom zewnętrznym do pobrania i zapisu
- Interfejs użytkownika umożliwiający ręczne działanie na kontaktach
- Deduplikacja danych
- Wersjonowanie kontaktów
- Logi systemowe
- Filtrowanie danych
- Eksport / import baz danych
Mobilna książka telefoniczna
Dostęp do GRK można uzyskać zarówno z komputera stacjonarnego, laptopa czy innego urządzenia mobilnego.
GRK może być podstawą do budowy ekosystemu aplikacji marketingowo sprzedażowych w firmie.
Posiadamy w ofercie współpracujące z GRK aplikacje - m.in.:
- aplikacja e-mail marketingowa
- katalog wydarzeń
- CMS z modułami / pakietami takimi jak katalog szkoleń, landing page, serwis konferencyjny
Zapraszamy do współpracy!