Treść
Artykuł opublikowany pierwotnie w 2009 roku, zaktualizowany w 2023.
Dzięki wdrożeniu systemu CMS dla System Szkolenia Kraków stworzyliśmy na bazie ICEportal 3 CMS zupełnie nowy produkt. Portal - katalog szkoleń.
Portal taki posiadać może na przykład następujące elementy: katalog szkoleń, katalog wykładowców, katalog obiektów szkoleniowych. Przygotowaliśmy także wiele innych udogodnień jak wydruk szkolenia do pliku PDF, szkolenia promowane, planowanie cen szkoleń w zależności od ilości osób i daty zamówienia itp.
Pierwsze wdrożenie: www.systemszkolenia.pl (2009)
Serwis został zaprojektowany i wdrożony w roku 2009 i została zrealizowana w oparciu o system ICEberg 3 CMS.
Najnowsze wdrożenie to: https://tqmsoft.com (2022, ICEberg 4 CMS, który był wdrażany w latach 2014-2022)
Od 2023 roku dostępny jest system ICEberg CMS 5, nowa generacja naszego produktu, który wyróżnia się wydajnością, szybkością, częstotliwością aktualizacji i dużymi możliwościami.
W celu poznania możliwości systemu i jego modułów zapraszamy na indywidualną konsultację z ekspertem.
Napisz do nas
Katalog szkoleń zintegrowany z systemem CRM / ERP
Zakres synchronizacji danych.
- Użytkownicy i przypisane do nich firmy są synchronizowane pomiędzy systemem ERP / CRM a serwisem internetowym - synchronizacja jest dwustronna.
- Osoby rejestrowane w serwisie internetowym są dodawane do CRM/ERP,
- Zamówienia są dodawane do CRM/ERP, do CMSa (serwisu internetowego) importowane są kontakty z CRM/ERP
- Jednostronna synchronizacja katalogu szkoleń i projektów. Jest tworzony w systemie CRM. Szkolenia są pobierane z CRM do serwisu internetowego.
Rodzaje kont w systemie:
- administrator (właściciel serwisu),
- Trener (dostęp do konsultacji / danych uczestników, dodawanie materiałów szkoleniowych),
- obsługa szkoleń (dostęp do rejestracji, statusów płatności).
Płatności
Płatności online
Płatności odbywają się przez system (płatności online, wraz z automatycznym powiadamianiem obu stron o statusach płatności).
Przelew na konto
Alternatywna forma płatności to przelew (dane do przelewu są wysyłane mailem w mailu automatycznym z systemu jeśli uczestnik wybrał płatność przelewem)
proforma generowana przez system
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka umożliwia wyszukiwanie zarówno po słowie kluczowym, jak i po parametrach szkolenia
Inne funkcje
- Zarządzanie menu,
- Artykuły,
- zapytania o szkolenia
- formularze,
- osoby kontaktowe,
- tagowanie szkoleń .
- Katalog szkoleń
- tagowanie szkoleń,
- parametry, po których można filtrować,
- listy typu MCP,
- szkolenia wg tagu,
- szkolenia wg lokalizacji,
- szkolenia wg kategorii,
- schowek,
- Katalog miejsc szkoleniowych.
- Katalog trenerów.
Więcej możliwości
Dodatkowe elementy serwisu z katalogiem szkoleń
Dostęp do materiałów szkoleniowych online
- Pokazywanie i odtwarzanie przez użytkownika prezentacji ze szkoleń w postaci przesuwanych intereaktywnych prezentacji online. Jak slideshare - możliwość przeglądania materiałów szkoleniowych online, ale bez możliwości pobrania PDFa.
Panel konsultacyjny. Konsultacje online
- uczestnicy szkoleń mogą prowadzić konsultacje 1:1 z prowadzącym przez określony czas od dnia szkolenia.
- wątek 1:1,
- wiadomości w tym wątku.
- W wątku można też załączać pliki.
- Powiadomienia o aktywności w wątku. Uczestnicy konwersacji otrzymują powiadomienia mailowe o nowej wiadomości. Trener otrzymuje przypomnienia, jeśli nie odpowiedział(-a). Powiadomienia mogą być zarówno mailowe, jak i smsowe - np. że jest wątek, na który nie odpowiedział, że jest nowa odpowiedź w wątku (dla obu stron).
- Zadawanie pytań - do konkretnego szkolenia, w którym brał udział uczestnik. Funkcja dostępna dla uczestnika przez określony czas od udziału w szkoleniu.
- Konsultacje dostępne są przez określony czas od daty szkolenia. + możliwość wykupienia dodatkowej usługi online - przedłużenia wsparcia.
Katalog szkoleń
Szkolenia skatalogowane po wielu parametrach
- tematyka,
- otwarte/zamknięte.
- branża
- kategoria
Szkolenia powiązane mogą być z katalogiem miejsc (opcjonalnie) i (opcjonalnie) katalogiem trenerów.
Dzięki temu łatwość nawigacji - parametry są jednocześnie linkami do listy innych szkoleń z tego parametru.
Pod danym szkoleniem prezentacja innych szkoleń wg 2-3 parametrów - wyfiltrowanych z bazy.
Np. inne szkolenia z tej kategorii, najbliższe szkolenia z tym trenerem, szkolenia uzupełniające - powiązane.
Kalendarz szkoleń
Prezentacja szkoleń wg dat na kalendarzu, możliwość nawigacji po kalendarzu, możliwość prezentacji list chronologicznie i achronologicznie.
Zapytania o szkolenia spływające do przypisanych osób.
Harmonogram szkoleń
Subskrypcja - wszystkich szkoleń, newslettera ogólnego, newslettera wg tematu (np. promocje), szkoleń z danej tematyki.
Sprzedaż/zamawianie on-line szkoleń z możliwością płatności internetowych i zamówień B2B.
Możliwość opłacenia szkolenia poprzez płatność online (dowolnego wybranego operatora).
Strona główna
Kreator strony głównej, w którym redaktorzy mogą tworzyć nowe sekcje, zarządzać slajderem, wybierać szkolenia do automatycznej promocji na stronie głównej,
Podstrony
Podstrony typu:
- tekstowe,
- artykuły,
- landing page
- szkolenia z katalogu szkoleń.
Każda podstrona (content) zoptymalizowana dla SEO - w tym przyjazne adresy szkoleń, optymalizacja szybkości, bardzo dobra responsywność - czyli czynniki, które pomagają naszym klientom po wdrożeniu ICEberg CMS zwiększać ruch z naturalnych wyników wyszukiwania z wyszukiwarki Google.
Konto uczestnika szkoleń
Konta uczestników szkoleń zawierają takie elementy jak możliwość przeglądania odbytych szkoleń, pliki z materiałami szkoleniowymi). Jest to funkcjonalny profil użytkownika dostępny po zalogowaniu.
Działa podobnie jak w sklepach internetowych oraz platformach SaaS e-learningowych - nie tylko historia transakcji, ale też przede wszystkim lista szkoleń aplikacja umożliwia katalogowanie /szkoleń według dowolnych parametrów - miejsca, daty, tematu przewodniego, ale również prowadzącego szkolenie, czy też branży firmy której dotyczy.
Osoby zainteresowane konkretnym tematem będą mogły z łatwością odnaleźć inne w podobnej tematyce.
Na podstronie każdego ze szkoleń prezentowane są (i możliwe do edycji przez CMS) elementy, jak jego typ, datę i miejsce.
Podstrona może również zawierać agendę (możliwą do wydrukowania lub pobrania w formacie PDF), informacje o prelegentach, prowadzących oraz dane do osoby kontaktowej
Kalendarz graficzny
Ten moduł jest generowany automatycznie i pokazuje aktualny miesiąc oraz datę (niebieskie pole) wraz z zaznaczonymi dniami, w których odbywają się jakieś opublikowane wydarzenia (pola szare).
Po najechaniu lub kliknięciu w pole z wydarzeniami pojawia się lista wydarzeń odbywających się tego dnia.