Katalog szkoleń zintegrowany z CRM, sklep internetowy i strona firmowa dla TQMsoft

Dla firmy TQMsoft przeprowadziliśmy kompleksową modernizację strony www. Niedoskonałości poprzedniego systemu open source usprawniliśmy i rozbudowaliśmy z pomocą indywidualnie zaprojektowanych modułów naszego autorskiego rozwiązania ICEberg CMS. Przygotowaliśmy makiety funkcjonalne oraz projekty graficzne nie tylko modułów, ale również rozbudowanego systemu kont użytkowników, którzy na stronie korzystać mogą z dostępu do materiałów szkoleniowych oraz konsultacji z trenerami.

Największym wyzwaniem projektu, wymagającym wnikliwej analizy i przygotowania szczegółowej specyfikacji, było połączenie i dostosowanie naszego systemu do używanego przez klienta oprogramowania CRM i API, przez które dane szkoleń aktualizowane są na stronie www, a zamówienia przesyłane do systemu CRM.

 

Poprzednia wersja strony vs wprowadzone modyfikacje

Strona główna przed modernizacją

Strona główna w nowej wersji

 

Najważniejszym elementem na stronie są listy terminów szkoleń. Listy konfigurowane są wg różnorodnych parametrów i mogą mieć dodatkowo filtry wg tematyki, branży czy dat. Każdy kafelek zawiera kolor przypisany do tematyki, symbol szkolenia, jego nazwę i datę najbliższego terminu. W przypadku terminów gwarantowanych czy lokalizacji on-line również ta informacja jest od razu widoczna na kafelku.

Każde szkolenie w systemie posiada swoją indywidualną podstronę, która może składać się z wielu elementów. Różnorodne pola opisowe (cele, odbiorcy, agenda itp.), wyróżniona lista terminów, parametry danego kursu są widoczne w zależności od tego czy zostały uzupełnione treścią lub włączone. 

W przypadku TQMsoft treści takich podstron są automatycznie synchronizowane z systemem CRM klienta. Każda edycja widocznych na stronie www pól jest przesyłana do API, z którego trafia do bazy naszego systemu. Dla wygody i lepszej pracy nad opisami szkoleń większość pól może być również wyłączona z synchronizacji co pozwala na dodatkową korektę czy uzupełnienie opisu przez panel ICEberg CMS.

Na powyższym widoku w oczy rzuca się również pole zamówienia. Tzw. "dodawanie do koszyka" zostało odpowiednio wyróżnione i pojawia się na podstronie szkolenia jeżeli istnieją jakieś terminy, na które są wolne miejsca. Klienci firmy mogą wybrać terminy i złożyć zamówienie, które następnie trafia do obsługujących zamówienia pracowników TQMsoft.

W systemie skonfigurowany został koszyk oraz moduł zamówień, który pozwala na zarezerwowanie lub wykupienie miejsca na konkretny termin szkolenia dla jednej lub wielu osób. W toku zamówienia podajemy dane uczestników szkolenia i kończymy proces wysłaniem zgłoszenia lub opłaceniem go przy pomocy płatności on-line.

Każde zamówienie może trafić do pracowników TQMsoft oraz systemu CRM automatycznie lub zostać wysłane w późniejszym terminie po weryfikacji przez administratora.

Firma TQMsoft publikuje na swojej stronie artykuły w ramach specjalistycznego bloga QnowHow. Artykuły te mają indywidualny wygląd podstron, różny od aktualności, które również realizowane są tym samym modułem treściowym. W systemie istnieje możliwość ciekawej prezentacji atuorów bloga wraz z powiązaniem ich z indywidualnymi kontami użytkowników = trenerów. Takie powiązanie pozwala trenerom na modyfikację swoich zdjęć czy opisów publikowanych przy publikacjach ich autorstwa.

Oczywiście każdy wpis blogowy może zostać odpowiednio otagowany i skategoryzowany a kategorie widoczne z lewej strony pokazują również ilość artykułów powiązanych z daną tematyką.

Aktualności na stronie to również artykuły, ale ze względu na specyfikę tego typu treści ich prezentacja znacznie różni się od obszernych wpisów blogowych. Zarówno lista, jak i widok podstrony z treścią został zmodyfikowany tak, aby przeglądający stronę odbiorcy łatwo dowiedzieli się co nowego pojawiło się w ofercie TQMsoft.

Wbrew temu, jak wyglądają podstrony z galeriami obrazków satyrycznych również ta, wyróżniająca się od całości serwisu sekcja strony oparta została o moduł artykułów. Jest to kolejny przykład na to, jak elastyczny jest nasz system CMS i jak proste zmiany w szablonie mogą zindywidualizować odbiór treści.

Ciekawe historyjki komiksowe są też źródłem zapytań ofertowych, gdyż każdy artykuł zakończony jest formularzem kontaktowym zachęcającym do podjęcia rozmów w dowcipnie narysowanym temacie.

 

Skontaktuj się z nami

Napisz do nas

Napisz do nas

Wybierz plik

Spotkajmy się

Maciej Chmielowski

Maciej Chmielowski

Krakweb CEO

W Krakweb zrealizował ponad 500 projektów w ciągu 18 lat. Zadaj pytanie ekspertowi. Umów się na konsultację. Uzyskaj bezpłatną wycenę

Najszybciej skontaktujesz się z nami przez krótki formularz obok, dzwoniąc na podany numer komórkowy, lub pisząc na tego maila. Jeśli jednak chcesz przedstawić szczegółowe wymagania w celu wyceny Twojego projektu lub skontaktować się w jednej z poniższych spraw - wypełnij dedykowany formularz. 
Pozostałe formularze kontaktowe:

Portfolio
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe