Dla firmy TQMsoft przeprowadziliśmy kompleksową modernizację strony www. Niedoskonałości poprzedniego systemu open source usprawniliśmy i rozbudowaliśmy z pomocą indywidualnie zaprojektowanych modułów naszego autorskiego rozwiązania ICEberg CMS. Przygotowaliśmy makiety funkcjonalne oraz projekty graficzne nie tylko modułów, ale również rozbudowanego systemu kont użytkowników, którzy na stronie korzystać mogą z dostępu do materiałów szkoleniowych oraz konsultacji z trenerami.
Największym wyzwaniem projektu, wymagającym wnikliwej analizy i przygotowania szczegółowej specyfikacji, było połączenie i dostosowanie naszego systemu do używanego przez klienta oprogramowania CRM i API, przez które dane szkoleń aktualizowane są na stronie www, a zamówienia przesyłane do systemu CRM.
Poprzednia wersja strony vs wprowadzone modyfikacje
Katalog szkoleń - główna lista terminów
Najważniejszym elementem na stronie są listy terminów szkoleń. Listy konfigurowane są wg różnorodnych parametrów i mogą mieć dodatkowo filtry wg tematyki, branży czy dat. Każdy kafelek zawiera kolor przypisany do tematyki, symbol szkolenia, jego nazwę i datę najbliższego terminu. W przypadku terminów gwarantowanych czy lokalizacji on-line również ta informacja jest od razu widoczna na kafelku.
Szkolenie - główny widok produktu szkoleniowego
Każde szkolenie w systemie posiada swoją indywidualną podstronę, która może składać się z wielu elementów. Różnorodne pola opisowe (cele, odbiorcy, agenda itp.), wyróżniona lista terminów, parametry danego kursu są widoczne w zależności od tego czy zostały uzupełnione treścią lub włączone.
W przypadku TQMsoft treści takich podstron są automatycznie synchronizowane z systemem CRM klienta. Każda edycja widocznych na stronie www pól jest przesyłana do API, z którego trafia do bazy naszego systemu. Dla wygody i lepszej pracy nad opisami szkoleń większość pól może być również wyłączona z synchronizacji co pozwala na dodatkową korektę czy uzupełnienie opisu przez panel ICEberg CMS.
Na powyższym widoku w oczy rzuca się również pole zamówienia. Tzw. "dodawanie do koszyka" zostało odpowiednio wyróżnione i pojawia się na podstronie szkolenia jeżeli istnieją jakieś terminy, na które są wolne miejsca. Klienci firmy mogą wybrać terminy i złożyć zamówienie, które następnie trafia do obsługujących zamówienia pracowników TQMsoft.
Koszyk i zamawianie szkoleń
W systemie skonfigurowany został koszyk oraz moduł zamówień, który pozwala na zarezerwowanie lub wykupienie miejsca na konkretny termin szkolenia dla jednej lub wielu osób. W toku zamówienia podajemy dane uczestników szkolenia i kończymy proces wysłaniem zgłoszenia lub opłaceniem go przy pomocy płatności on-line.
Każde zamówienie może trafić do pracowników TQMsoft oraz systemu CRM automatycznie lub zostać wysłane w późniejszym terminie po weryfikacji przez administratora.
Blog specjalistyczny
Firma TQMsoft publikuje na swojej stronie artykuły w ramach specjalistycznego bloga QnowHow. Artykuły te mają indywidualny wygląd podstron, różny od aktualności, które również realizowane są tym samym modułem treściowym. W systemie istnieje możliwość ciekawej prezentacji atuorów bloga wraz z powiązaniem ich z indywidualnymi kontami użytkowników = trenerów. Takie powiązanie pozwala trenerom na modyfikację swoich zdjęć czy opisów publikowanych przy publikacjach ich autorstwa.
Oczywiście każdy wpis blogowy może zostać odpowiednio otagowany i skategoryzowany a kategorie widoczne z lewej strony pokazują również ilość artykułów powiązanych z daną tematyką.
Aktualności, czyli artykuły w wersji prostej
Aktualności na stronie to również artykuły, ale ze względu na specyfikę tego typu treści ich prezentacja znacznie różni się od obszernych wpisów blogowych. Zarówno lista, jak i widok podstrony z treścią został zmodyfikowany tak, aby przeglądający stronę odbiorcy łatwo dowiedzieli się co nowego pojawiło się w ofercie TQMsoft.
Galerie obrazków satyrycznych to również artykuły
Wbrew temu, jak wyglądają podstrony z galeriami obrazków satyrycznych również ta, wyróżniająca się od całości serwisu sekcja strony oparta została o moduł artykułów. Jest to kolejny przykład na to, jak elastyczny jest nasz system CMS i jak proste zmiany w szablonie mogą zindywidualizować odbiór treści.
Ciekawe historyjki komiksowe są też źródłem zapytań ofertowych, gdyż każdy artykuł zakończony jest formularzem kontaktowym zachęcającym do podjęcia rozmów w dowcipnie narysowanym temacie.
Skontaktuj się z nami
Napisz do nas
Napisz do nas
Spotkajmy się
Maciej Chmielowski
W Krakweb zrealizował ponad 500 projektów w ciągu 18 lat. Zadaj pytanie ekspertowi. Umów się na konsultację. Uzyskaj bezpłatną wycenę.