Konkurs wideo - interaktywny, emocjonujący, angażujący
Wideo to najciekawszy format treści - najszybciej się rozwijający, wzbudzający interakcje. Wideo umożliwia pokazanie emocji, gra nie tylko obrazem, ale też dźwiękiem i dynamiką ujęć.
Zasady konkursu
Zadaniem osób biorących udział w konkursie było przesłanie krótkiego filmu przedstawiającego ich wakacyjne marzenia. W konkursowym filmie przedstawiony miał zostać także produkt marki.
Oprogramowanie konkursowe - zarządzanie zgłoszeniami, wyłanianie zwycięzców
Całość konkursu oparta została na module konkursu wideo w autorskiej aplikacji ICEBerg CMS. Umożliwia on zarządzanie organizacją konkursu internetowego - m.in. zgłoszeniami, wyborem zwycięzców dnia oraz komunikacją z uczestnikami. Silnik został zintegrowany z aplikacją marketing automation, dzięki czemu leady oraz ich aktywność zostały automatycznie zarejestrowane w systemie marketingowym.
Silnik konkursowy automatycznie brandował prace konkursowe. Do odtwarzania wideo wykorzystane zostały możliwości HTML 5. Dzięki temu każdy film został wzbogacony o intro i outro zawierające nazwę konkursu i logo marki Wawel, a wewnątrz filmu mogły być użyte automatycznie nazwa pracy konkursowej oraz imię i inicjał nazwiska autora pracy. Połączenie takie dało wrażenie odtwarzania zmontowanego profesjonalnie filmu i sprawiło, że całość serwisu wyglądała spójnie.
Projekt graficzny
Za kreację odpowiedzialna była Justyna Woszczyna - dyrektor kreatywna Krakweb.
Efekty konkursu
Do konkursu zostało zgłoszonych ponad 3000 filmów.