AGT - panel dyskusyjny na temat systemów CRM
"Akademia Grzegorza Turniaka to cykliczna konferencja, podczas której promujemy relacje, networking i rekomendacje. To miejsce spotkań, rozmów, rozwoju życzliwych ludzi i społeczności. Inspirujemy, integrujemy menadżerów, profesjonalistów i przedsiębiorców. Ułatwiamy im poznawanie się, nawiązywanie relacji, wymianę doświadczeń i robienie biznesów."
Na hasło KRAKWEB jest 15 % zniżki ;)
link do rejestracji:
www.akademiarekomendacji.pl
Maciej Chmielowski
Przedstawię moje podejście do integracji systemów CRM z innymi aplikacjami funkcjonującymi w firmach. Opowiem o naszym nowym narzędziu - GRK - systemie SaaS (w chmurze) do synchronizacji kontaktów pomiędzy różnorodnymi systemami funkcjonującymi w przedsiębiorstwach i ich deduplikacji. GRK pozwala na połączenie takich systemów jak CRM, ERP, Business Iteligence, webmail, gmail, e-commerce, lead generation. Pozwala m.in. na automatyczną synchronizację, deduplikację, kompletowanie danych kontaktów, przechowywanie zgód marketingowych.
Grzegorz Turniak
„W mojej karierze przedsiębiorcy miałem 4 podejścia do CRM. Dopiero czwarte jest udane. Dlaczego? O tym podczas rozmów z moimi gośćmi.
Dla mnie dziś coraz większym stopniu praca to nie miejsce, tylko mobilna czynność. Wykonuję ją zarówno w biurze, bezpośrednio u klienta, w trasie, pociągu, kawiarni bądź w domu. Przekłada się to na większą elastyczność i wydajność firmy, a także zadowolenie klientów i pracowników, co zdecydowanie ułatwia zachowanie dobrych relacji.
Co sobie cenię?
- Bezawaryjność, dostęp z każdego miejsca, ciągła praca na najnowszej aktualnej wersji oraz stałe i przewidywalne koszty to główne argumenty przemawiającymi za systemami Online.
A jakie są Twoje argumenty za korzystaniem z systemu CRM?
W dyskusji wezmą udział:
Piotr Chrząszcz
„jestem jakby "CRM-nestorem" w tej części świata... sporo dyrektorów CRM i magików od relacji na rynku to moi wychowankowie (którzy rzecz jasna przerośli mistrza, czyli tak jak być powinno!), może nawet jako pierwszy manager w Polsce miałem na wizytówce Dyrektor ds CRM... stwarzając w 2002 w Erze GSM taki departament, kiedy jeszcze ani bankom, ani innym telekomom, ani innym biznesom w Polsce się nie śniły takie tematy :) otwierałem i zamykałem program lojalnościowy widząc, że nie tędy droga, kiedy inni dopiero myśleli o otwieraniu programów lojalnościowych...”
Hubert Majchrzak
„Od 2009 roku działam w e-commerce. Doskonale rozumiem, że menadżerowie e-commerce powinni móc skupić się na swoim core biznesie, a nie powinni walczyć z serwerami!”