Treść
Wśród firm posiadających stronę internetową świadomość potrzeby posiadania serwisu jest na znacznie wyższym poziomie: 81% z nich uważa, że posiadanie strony firmowej to obowiązujący w dzisiejszym świecie standard. 70% uważa, że dzięki stronie internetowej łatwiej im dotrzeć do do nowych klientów, a 45%, że łatwiej im utrzymać kontakt z bieżącymi klientami.
Z badania wynika, że firmy mające stronę widzą, że Internet przynosi korzyści takie jak zwiększenie widoczności marki (78%), dostęp do nowych klientów (71%) i wzrost znajomości firmy i jej oferty (67%).
Przedsiębiorcy nie posiadający strony widzą świat w nieco innych barwach. Tylko 25% z nich uważa, że posiadanie serwisu firmowego pomogłoby im rozwinąć biznes, tylko 46% uważa, że da to dostęp do nowych klientów, darmową reklamę wskazało 44%, a zwiększenie widoczności firmy w sieci 43%.
Badanie pokazuje niewielką świadomość możliwości jakie dają nowoczesne strony i aplikacje internetowe. Z badania można wysnuć wnioski, że mikro, mali i średni przedsiębiorcy nie znają możliwości, jak również nie porównują oferty na rynku, ani nie śledzą najnowszych technologii internetowych, przez co nie znają korzyści jakie przyniosłaby im strona internetowa.
Źródło: Webhosting.pl