Mikroserwis jest czymś pomiędzy landing pagem, a serwisem internetowym. Mikroserwis dotyczy jednego, wąskiego tematu i ma na celu konwersje, natomiast w odróżnieniu od strony landing page posiada podstrony. Zobacz jak poradziliśmy sobie z wdrożeniem dla firmy Arrow.
Top strony
W górnej części mikroserwisu poświęconemu szkoleniom firmy Arrow, znajduje się baner z krótkim tekstem przedstawiającym firmę.
Katalog szkoleń
Zaraz pod topem strony umieściliśmy katalog szkoleń. Pokazują się tutaj wszystkie szkolenia, które firma Arrow ma w swojej ofercie. Po najechaniu kursorem, na jedno ze szkoleń, zostaje ono wyróżnione, w celu zachęcenia do zapoznania się z większą ilością szczegółów.
Stopka serwisu
Na dole strony głównej znajduje się stopka (sporych rozmiarów, jak na tak niewielką stronę), w której znajdują się dane firmy, oraz podlinkowane adresy URL stron głównych - firmowej oraz serwisu z katalogiem wydarzeń. Zabieg umieszczenia w stopce danych firmy ma na celu budowę wiarygodności Arrow jako partnera oraz wzbudzenie poczucia bezpieczeństwa w użytkowniku. W prawej kolumnie stopki natomiast, umieściliśmy możliwość zapisu do newslettera, oraz ikony-odnośniki do social mediów - LinkedIn i kanału YT firmy, oraz zachętę do pozostawienia maila - subskrypcji newslettera.
Na podstronie konkretnego szkolenia, osoba zainteresowana uzyska informacje o szkoleniu, mapę z jego lokalizacją, kontakt do osób odpowiedzialnych za udzielenie informacji, a także możliwość sprawdzenia innych szkoleń czy sprawdzenie oferty last minute. Wstawianie na podstrony widgetu "opiekuna" usługi / produktu z jego danymi kontaktowymi to kolejny krok do zwiększenia zaufania i maksymalizacji konwersji. Umieszczenie tego elementu przez redaktora jest proste dzięki modułom o dowolnej pozycji ICEberg CMS.
Na podstronie ofertowej wyświetlają się też logo autoryzowanych producentów. Jest to kolejny sposób nawigacji po serwisie oraz dodatkowa próba wzbudzenia zaufania odbiorcy.
Więcej o mikro serwisach dowiesz się z naszej prezentacji.
Zapraszamy też do zadawania pytań i przesyłania swoich pomysłów na mikro serwisy. Szybko i sprawnie zweryfkujemy je i przedstawimy wycenę. Formularz kontaktowy Możesz też przesłać od razu zapytanie poprzez Formularz zapytania ofertowego.