Szybka Ścieżka od Wejścia na Stronę do Zapytania o Lokal
Projektowanie stron internetowych inwestycji deweloperskich wymaga wykorzystania sprawdzonych dobrych praktyk, które pomagają skupiać uwagę użytkowników na pożądanym celu. Kluczowe jest przeprowadzenie użytkownika przez wszystkie atuty inwestycji, zachęcenie do kontaktu w wielu miejscach oraz umożliwienie wygodnego znalezienia interesującego lokalu i zapytania o niego.
Strona inwestycja dewelopera wymaga z jednej strony kreatywności i pięknej formy, z drugiej użycia szeregu sprawdzonych elementów, oraz narzędzi technologicznych, o których piszemy poniżej.
Nowoczesne Wizualizery i Wyszukiwarki Mieszkań
Jednym z unikatowych rozwiązań będących częścią ICEberg CMS 5 i wdrażanych przez Krakweb jest Wizualizer 360, który umożliwia klientom szybkie znalezienie lokalu o określonym metrażu i liczbie pokoi.
Dzięki niemu mogą oni zobaczyć mieszkanie w realnym otoczeniu inwestycji oraz skonfrontować jego położenie z innymi elementami inwestycji. To narzędzie nie tylko ułatwia nawigację, ale również pozwala na wygodne i szybkie przesłanie zapytania o cenę lub szczegółowe informacje o lokalu.
Wizualizer 360 umożliwia przedstawienie na fasadzie budynku planu pięter lub poszczególnych lokali. W zależności od wybranej strategii możesz przedstawić nawigację w krokach: ogólny plan inwestycji (osiedla) - plan budynku - plan piętra - plan mieszkania lub wybrać tylko niektóre z nich. ICEberg CMS daje takie możliwości jak m.in. przedstawienie dostępności mieszkań na planie piętra lub na fasadzie budynku. Potencjalny klient informowany o częściowej tylko dostępności mieszkań na danym piętrze już od pierwszego kroku nawigacji wizualnej - czuje większą pilność i potrzebę działania - wysłania zapytania / umówienia się na spotkanie / zadzwonienia. A dla Ciebie oznacza to... większą konwersję - więcej leadów.
Wezwania do Działania (CTA)
Efektywne pozyskiwanie danych potencjalnych klientów wymaga dobrze dopasowanych do sytuacji wezwań do działania (CTA). Przykładowe sprawdzone wezwania do działania na stronach inwestycji deweloperskich to „Umów spotkanie”, „Zapytaj o cenę” czy „Porozmawiaj z doradcą kredytowym”. Umieszczone w strategicznych, wyróżnionych miejscach na stronie, CTA motywują użytkowników odwiedzających serwis inwestycji deweloperskiej do podejmowania kolejnych kroków. Wraz z wezwaniem do działania musi iść w parze jednak funkcjonalność strony internetowej - możliwość załączenia wielu form kontaktu - wielu punktów konwersji.
Do akcji zachęcają nie tylko słowa i przyciski, warto użyć różnorodnych form. Minimalistyczne ikony w topie strony i na smartfonie ułatwią szybki kontakt.
Wyskakujące okienko przypomni o tym, żeby zostawić swoje dane i zakomunikuje łatwość kontaktu.
Auty inwestycji w danych i wizualizacjach
W marketingu deweloperskim kluczowe jest wyeksponowanie atutów i mocnych stron inwestycji. Precyzyjnie nazwane i kreatywnie pokazane tworzą one spójny komunikat, który skutecznie przyciąga uwagę potencjalnych klientów. Komunikując z jednej strony marzenia, z drugiej konkretne dane i bezpieczeństwo, budujemy solidny fundament komunikacji marketingowej.
Współpracujemy z wybranym przez Ciebie architektem i wykorzystamy przygotowane przez niego wizualizacje lub dostarczymy też ten element.
Struktura Strony Internetowej Dewelopera
Strony internetowe deweloperów muszą mieć przemyślaną strukturę, która ułatwia użytkownikom znalezienie kluczowych informacji. Dobrze zaprojektowana strona pozwala na prostą i intuicyjną nawigację, co zwiększa szanse na pozytywne decyzje zakupowe. Strona główna inwestycji deweloperskiej musi zawierać takie elementy jak slajder, dane liczbowe, wizualizacje, formularz kontraktowy, informacje o otoczeniu inwestycji, datę oddania. Więcej o elementrach strony dewelopera znajdziesz w naszym artykule: ... Strona główna firmy (dewelopera) musi zaś zawierać listę inwestycji, dane firmy, aktualności, wyszukiwarkę i kilka innych elementów, których szerszą listę znajdziesz w innym naszym artykule.
Dostosowanie do Grupy Docelowej
Klienci różnią się pod względem potrzeb i oczekiwań. Inni klienci szukają kawalerki w centrum miasta, inni domku na przedmieściach. Dlatego działania marketingowe w internecie muszą być dostosowane do specyfiki grupy docelowej – czy to klient standard, premium, inwestor, szukający drugiego domu czy instytucjonalny. Czy kupuje mieszkanie dla siebie, rodziny, dziecka, a może w celu wynajmu. Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu doradzamy deweloperom - zarówno dużym, jak i małym, jak skutecznie dopasować strategię marketingową do każdego typu klienta.
Budowanie Marki Firmy Deweloperskiej
Strona firmowa dewelopera to centrum dowodzenia działań marketingowych. To miejsce, gdzie klient znajdzie informacje o najnowszych inwestycjach, doświadczeniu firmy, zadowolonych klientach i zespole. Budowanie zaufania i poczucia bezpieczeństwa jest kluczowe w długim i skomplikowanym procesie zakupu nieruchomości. Budowanie marki zaczniemy od stworzenia nazwy inwestycji i zaprojektowania jej logo. Przygotujemy treści strony internetowej lub pomożemy Ci w ich stworzeniu. Dobierzemy zdjęcia, zaplanujemy sesję zdjęciową, przygotujemy wizualizacje 3D. I połączymy je w jedną całość projektując nowoczesną stronę inwestycji deweloperskiej.
Dowód Społeczny - referencje, opinie
Pochwal się zadowolonymi klientami! Zbieraj i prezentuj opinie klientów – zarówno pisemne, jak i w formie wideo. W świetle dyrektywy Omnibus ważne jest, aby te opinie były prawdziwe i weryfikowalne, co dodatkowo wzbudza zaufanie potencjalnych klientów. Dzięki ICEberg CMS możesz też zintegrować opinie, które wystawili Ci kliencie w Google. Automatycznie pokażą się one na Twojej stronie internetowej. Alternatywnie, jeśli chcesz mieć natomiast kontrolę i wybrać tylko niektóre możesz skorzystać z Widgetów i Komponentów systemu ICEberg CMS. Projektując Twój serwis internetowy zaplanujemy na stronie miejsce na opinie. Użytkownik, nawigując po serwisie trafi na opinie tuż przed podjęciem decyzji czy wysłać zapytanie lub zadzwonić. Dobrze zaprojektowany i umiejscowiony boks z opiniami będzie ostatecznym argumentem i zwiększy konwersję.
Prezentacja zespołu firmy
Ludzka twarz Twojej firmy jest niezwykle ważna. Pokaż na stronie internetowej sylwetki sprzedawców, zarządu i nadzoru technicznego. Klienci chcą wiedzieć, z kim będą się spotykać. Zwiększa to ich komfort i pewność przy podejmowaniu decyzji. Absolutnym minimum jest pokazanie osoby, z którą klient będzie miał kontakt w procesie sprzedaży. Jeśli tego jeszcze nie robisz - zacznij, gwarantujemy, że klienci, którzy zauważą, że osoba na spotkaniu to ta sama osoba, którą widzieli na stronie, będą mieli pozytywne odczucia. Firmy, które prezentują zdjęcia sprzedawców są widziane jako warte większego zaufania, a w efekcie ich strony są skuteczniejsze niż strony firm, które tego nie robią.
Autorskie Moduły Wizualizer i Wyszukiwarka mieszkań w ICEberg CMS 5
Nasze zaawansowane narzędzia, takie jak wizualizer 360 z podglądem dostępności, umożliwiają klientom wygodne przeglądanie oferty na urządzeniach mobilnych. Szybki podgląd kart lokali, kluczowe formularze dla każdego lokalu oraz integracja z CRM to elementy, które znacząco ułatwiają zarządzanie stroną i poprawiają doświadczenie użytkownika.
Panel administracyjny - pełna kontrola nad stroną w ICEberg CMS 5
Nowoczesny, pewny, aktualizowany, bezpieczny i łatwy w obsłudze system CMS z pełnym wsparciem. Po co martwić się o bezpieczeństwo i wizerunek i korzystać z WordPress? Nie stać Cię na ryzyko: włamania, rozlecenia się strony internetowej w efekcie aktualizacji, braku współpracy między wtyczkami (pluginami) różnych autorów.
Setki klientów korzystają z ICEberg CMS i chwalą sobie ten wybór. Dowiedz się więcej - umów się na bezpłatną konsultację i prezentację systemu
Kompleksowe Materiały Marketingowo-Sprzedażowe
Nasza oferta obejmuje:
- Strony inwestycji: Funkcjonalne i łatwe w obsłudze, zaprojektowane z myślą o sprzedaży.
- Strony firmowe: Budujące silną markę deweloperską.
- Wizualizacje 3D: Fotorealistyczne obrazy, które zachwycają klientów.
- Rzuty 3D: Alternatywa dla tradycyjnych rysunków technicznych.
- Wirtualne spacery: Nowoczesny sposób na promocję inwestycji.
- Logo i branding: Spójna linia graficzna i identyfikacja wizualna.
- Karty lokali: Skuteczne narzędzie sprzedaży.
- Materiały graficzne: Utrwalające wrażenia klienta po spotkaniu.
Podsumowanie
Dzięki naszym sprawdzonym praktykom marketingowym, wypracowanym przez ponad 17 lat tworzenia stron internetowych dla deweloperów, możemy skutecznie wspierać sprzedaż Twojej inwestycji deweloperskiej. Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się, jak możemy pomóc Ci osiągnąć sukces na rynku nieruchomości.