Zalety Google Adwords
Największym atutem reklamy w Google Adwords jest pełna kontrola kosztów przez zleceniodawcę. Pozwala to na całkowite zaplanowanie kampanii marketingowej. Firma płaci tylko i wyłącznie w sytuacji gdy klient kliknie w reklamę. Pojedyncze kliknięcia można kupić nawet za mniej niż 10 groszy (średnia cena to około Dzięki takiemu rozwiązaniu jest to bodaj najtańsza forma reklamy jeśli chodzi o koszt dotarcia do klienta.
Adwords i pozycjonowanie
Reklama w Google Adwords może być idealnym uzupełnieniem pozycjonowania. Kilka istotnych przewag - chwili można zmieniać frazy kluczowe, których może być tysiące a nie kilka - pozwoli kompleksowo zwiększyć zasięg kampanii w wyszukiwarkach. Ponadto efekty widoczne są natychmiast po uruchomieniu usługi.
Dzięki nam zaoszczędzą Państwo pieniądze przeznaczone na nieefektywne budżety kampanii reklamowych i drogie raporty skuteczności.
Zakres kampanii Google Adwords
-
analiza słów kluczowych pod kątem efektywności i oczekiwanych zwrotów z inwestycji.
-
kompleksowa analiza konkurencji
-
aktywacja kampanii
-
codzienne badania oraz korekty słów kluczowych i tekstów reklamowych
-
cotygodniowe raporty informujące o skuteczności kampanii
-
definiowanie własnych słów kluczowych
-
doradztwo i analizę przebiegu kampanii
Badania pokazują, że połączenie linków sponsorowanych i pozycjonowania przynosi wymierne korzyści: Jeżeli dana marka znajduje się na szczycie wyników organicznych i płatnych aż 84% konsumentów zainteresowanych zakupem zdecydowałoby się na jej zakup. Przy samych wynikach organicznych zainteresowanie spada do 70%.
Cennik kampanii Google Adwords
Tworzenie pierwszej kampanii
( 350 zł w tym otrzymują Państwo startową kampanię o wartości 220 zł**)
-
Założenie konta - w tym wprowadzanie danych firmy, konfigurację sposobu płatności i konfigurację dostępów do konta i raportów podstawowych.
-
Opracowanie struktury konta dopasowanej do strony oraz celów marketingowych
-
Opracowanie początkowego zestawu słów kluczowych
-
Opracowanie odpowiednich do struktury tekstów reklamowych w kilku wersjach
-
Wdrożenie, monitoring i pierwsza optymalizacja po 2 tygodniach działania,
-
Raport wyników po dwóch tygodniach działania
Napisz do nas!
Zarządzanie kontem
(350 zł/miesiąc dla kampani poniżej 1500 zł i 25% wartości budżetu dla większych kampanii)
-
Cotygodniowa selekcja i weryfikacja słów kluczowych
-
Optymalizacja kosztów kampanii
-
Wprowadzanie nowych tekstów reklamowych i słów kluczowych
-
Analiza zachowań użytkowników na stronie
-
Cotygodniowe raporty wysyłana na wyznaczony e-mail
Podpięcie statystyk Analytics
( 0 zł)
System Analitycis pozwala na szczegółowe monitorowanie zachowania się użytkowników na stronie. Umożliwia też śledzenie miejsc z których użytkownicy trafiają na witrynę.
Oferta obejmuje podpięcie systemu Analitics, ustawienie filtrów wykluczających wewnętrzne IP, zdefiniowanie celów i procesów według wskazań zlecającego oraz podstawową analizę zachowań użytkowników (po wcześniej umówionym okresie zbierania danych).
**dla użytkowników nie korzystających wcześniej z adwords do reklamowania swojej strony.