Pozycjonowanie firmy w Google

Pozycjonowanie strony to proces nierównoznaczny z pozycjonowaniem marki. Połączeniem pozycjonowania marki i pozycjonowania strony jest pozycjonowanie marki w Google...
2009-12-19 13:00
2 minuty czytania

Pozycjonowanie marki

Pozycjonowanie marki (produktu) na rynku to proces, który polega na opracowaniu i komunikowaniu przewagi konkurencyjnej, dzięki której marka (produkt) jest postrzegana przez nabywców z segmentu docelowego jako lepszy niż marka (produkt) konkurencji. Wskazane jest konsekwentne pozycjonowanie produktu, na niewielką liczbę czynników - tak, aby uzyskać precyzyjny, wąski wizerunek produktu.

Pozycjonowanie strony

Pozycjonowanie strony to proces polegający na wykonywaniu działań optymalizacyjnych i promocyjnych mających na celu wyniesienie strony na najwyższe miejsce w wyszukiwarce internetowej (głównie Google) na wybrane frazy dzięki uzyskaniu maksymalnej zgodności z wymaganiami wyszukiwarki oraz pozyskaniu wartościowego wsparcia dla strony, a dzięki temu maksymalizacja liczby wejść z wyszukiwarki. Optymalizacja strony to działania wykonywane na kodzie (HTML / PHP) strony internetowej, której efektem jest uzyskanie strony przyjaznej dla wyszukiwarki - zgodnej z jej wymaganiami. Są to między innymi takie czynniki jak przyjazne adresy internetowe (czyli np. https://krakweb.com/3/portfolio/ zamiast https://krakweb.com/index.php5&id=1§ion=3 ), przyjazne, zmienne tytuły stron, wyróżnione (pogrubione, podkreślone) najważniejsze słowa kluczowe, mapa strony (czyli jedna strona z linkami do wszystkich podstron serwisu), definiowalne słowa kluczowe i opis strony, oraz stopka. Optymalizację może zastąpić wykorzystanie w projekcie optymalnego systemu CMS takiego jak na przykład ICEportal 3 CMS który jest jednym najlepiej zoptymalizowanych systemów CMS w Polsce.

Pozycjonowanie marki w Google

Połączeniem haseł pozycjonowanie marki na rynku i pozycjonowanie stron jest pozycjonowanie marki w Google. Innymi słowy: jeżeli na unikalną nazwę Twojej firmy Twoja stronie nie wyskakuje na pierwszym miejscu w wyszukiwarce to Twoja strona nie istnieje w internecie. Mimo tego że pod witryną www.twojafirma.pl istnieje strona Twojej firmy to jeżeli na nazwę firmy nie pojawi się ona na pierwszym miejscu (w najgorszym wypadku w TOP10) wyszukiwarki to sens istnienia strony internetowej jest nikły. Dlatego też pomyśl o wyborze dobrego silnika do budowy i edycji strony czyli CMSa, jeżeli myślisz o późniejszym pozycjonowaniu.

Napisz do nas

Wybierz plik

Blog Artykuły
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe