Rodzaje przycisków na Facebooku
Nie możesz niestety podać własnego tekstu ani modyfikować wyglądu przycisku. Możesz jednak w ten sposób przekierować do strony internetowej lub jej odpowiednika mobilnego (osobny adres witryny mobilnej). Do wyboru są następujące opcje:
Przycisk rezerwacji
(zarezerwuj teraz)
“Zarezerwuj teraz” służy do przenoszenia na strony kalendarzy, badx formularzy zapisu. Dzieki tem klient za posrednictwem facebook’a bedzie mógł umówic sie z Tobą na spotkanie
Przycisk kontaktu
(skontaktuj się z nami)
Przycisk kontakt może przekierowywać np. do formularza kontaktowego na stronie firmowej. Umozliwia wysłanie zapytania do firmy.
Przycisk aplikacji
(Użyj aplikacji)
“Uzyj aplikacji” może Ci posłużyć do przekierowania osoby zainteresowanej, do zalogowania do aplikacji w chmurze.
Przycisk gry
(Zagraj w grę)
Przycisk ten przyda się producentom gier lub organizatorom akcji promocyjnych.
Przycisk dla sklepu
(Kup teraz)
Przycisk informuje o mozliwosci kupna. Powinien przekierowywac ją na strone produktu bądź na strone ofertową.
Przycisk rejestracji
(Rejestracja)
W ten sposób możesz ułatwić użytkownikowi rejestrację - przekierować prosto do formularza rejestracyjnego zamiast na stronę główną.
Przycisk zobacz film
(Zobacz film)
Przekierowuje użytkownika np. do filmu promocyjnego na Youtube lub na podstronę Twojego serwisu gdzie odtworzysz automatycznie film reklamowy lub instruktażowy.
Przycisk ten na Facebooku wygląda tak:
Więcej informacji:
- Instrukcja FB: https://www.facebook.com/help/312169205649942