Raport: Wykorzystanie marketingu internetowego

... w małopolskich organizacjach pozarządowych. Wraz z Fundacją Rozwoju Gmin Polskich zapraszamy do zapoznania się z naszym raportem na stronie www.badaniefundacji.pl . Dotyczy on wykorzystania marketingu internetowego w działalności małopolskich organizacji pozarządowych.
2011-03-07 13:00
1 minuta czytania

Treść

Dane w nim zebrane pochodzą z badania, które przeprowadziliśmy w lutym 2011 roku. Wzięło w nim udział 51 organizacji pozarządowych z terenu Małopolski. Respondenci odpowiadali na pytania ankietowe telefonicznie oraz przez Internet.

Pytania ankiety dotyczyły sposobów finansowania działalności organizacji pozarządowych oraz posiadanych przez nie serwisów internetowych. Badanych proszono o ocenę ich pod względem kilku kryteriów i informacje dotyczące utworzenia tych stron oraz zarządzania nimi. Poruszono kwestię prowadzenia przez badane organizacje dodatkowych programów i projektów oraz istnienia oddzielnych stron z nimi związanych. Część pytań dotyczyła także działań marketingowych w Internecie.

Aż 96% przebadanych organizacji posiada własne serwisy, choć tylko 73% z nich przyznaje, że do swoich darczyńców dociera za pośrednictwem Internetu. Do najpopularniejszych działań marketingowych w sieci należą pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach (68%) oraz działania w mediach społecznościowych (62%). Co ważne - 63%  zapytanych pracowników tych organizacji byłoby zainteresowanych  poszerzeniem  wiedzy  na  temat  promocji
w sieci poprzez uczestnictwo w szkoleniach.

Więcej informacji w pełnej wersji raportu: www.badaniefundacji.pl ( bezpośredni link do pliku raportu w formacie PDF: http://www.badaniefundacji.pl/marketing-internetowy-w-organizacjach-pozarzadowych-luty-2011.pdf )

Open publication - Free publishing - More marketing

Napisz do nas

Wybierz plik

Blog Artykuły
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe