Serwis korporacyjny firmy Luqam

Jednym z najistotniejszych elementów strategii wizerunkowej jest ciekawe, nieszablonowe zaprezentowanie zalet firmy, w tym również jej historii. W jaki zatem sposób poinformować potencjalnych klientów i kontrahentów o historycznym bagażu, który wpłynąć może na wizerunek oraz wiarygodność firmy?
2016-08-18 09:00
1 minuta czytania

Oś czasu - sposób prezentacji historii firmy

Serwis działa w oparciu o nasz autorski system ICEberg CMS, który umożliwia tworzenie stron internetowych o dowolnym układzie, wyglądzie i funkcjonalnościach. W przypadku strony Luqam szczególną uwagę należy zwrócić na sposób prezentacji historii firmy - w formie osi czasu. Daje ona możliwość przedstawienia w interesujący sposób najważniejszych wydarzeń z historii działalności firmy. Zastosowanie  osi czasu wzbogaconej zdjęciami czy prostymi grafikami nie tylko wpływa na atrakcyjności strony, ale także sprawia, że użytkownik  lepiej zapamiętuje istotne fakty z życia firmy, budujące wiarygodny wizerunek firmy.

Za projekt graficzny strony odpowiedzialna była Justyna Woszczyna - dyrektor kreatywna Krakweb

Poniżej przedstawione zostały zrzuty strony: http://www.luqam.com/ wraz z podstronami. 

Napisz do nas

Wybierz plik

Blog Artykuły
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe