LinkedIn - sieć specjalistów
LinkedIn to portal social media będący największą na świecie siecią specjalistów. Konto w sewisie posiada 450 milionów użytkowników, a 106 milionów z nich zalogowało się do LI w drugim kwartale 2016 roku. LinkedIn skupiony jest na rozwoju kariery - umożliwia kontakty pomiędzy użytkownikami, firmami i markami.
Klient: dystrybutor IT
Arrow ECS to wyspecjalizowany dystrybutor produktów informatycznych oferujący rozwiązania i usługi klasy korporacyjnej z zakresu przechowywania danych, bezpieczeństwa sieci i infrastruktury programowej.
Grupa docelowa i charakter komunikacji
Strona firmowa na LinkedIn na potrzeby Arrow ECS miała być miejscem skupiającym producentów, dystrybutorów, Partnerów, a także klientów końcowych. Zależało nam, aby pojawiające się tam treści miały nie tylko charakter promocyjny, ale także ciekawiły, interesowały i były dawką merytorycznej wiedzy.
Formaty treści
Aby strona firmowa była interesująca wykorzystaliśmy w komunikacji formaty video, zdjęcia, a także posty treściowe. Odpowiednie zróżnicowanie formatów dało świetne efekty. Najchętniej klikalnymi typami treści okazały się zdjęcia, które wizualnie przyciągały uwagę czytelników - spójne grafiki opatrzone logo Arrow ECS świetnie łączyły się z wizerunkiem kreowanym przez firmę. Dzięki możliwości osadzania w postach video z YouTube zatrzymywaliśmy użytkowników na profilu Arrow ECS zamiast przekierowywać ich do witryny zewnętrznej.
Wśród postów najchętniej komentowanych i udostępnianych znalazły się głównie informacje o wolnych wakatach w firmie, a także o sukcesach podmiotów objętych patronatem Arrow ECS.