Czym jest GRK?
Główne Repozytorium Kontaktów (GRK) jest to oprogramowanie w chmurze, które pozwala firmom na sprawne zarządzanie bazami kontaktów i zgodami marketingowymi. Aplikacja ta oprócz tego, że przechowuje dane z innych, połączonych z nią źródeł, to dodatkowo, umożliwia komunikację między nimi (źródłami zewnętrznymi).
Dlaczego warto?
GRK działa poprzez zbieranie a następnie dogłębną analizę informacji zebranych od potencjalnych klientów, aby później móc lepiej zrozumieć wymagania rynku i w rezultacie trafniej odpowiedzieć na ich potrzeby.
Największą korzyścią, jaką mogą dostrzec firmy korzystające z GRK jest możliwość synchronizacji danych, pochodzących z wielu serwerów z różnych działów (np, sprzedaży, marketingu, obsługi klienta i HR) w jednym, centralnym miejscu. Osoby upoważnione uzyskują natychmiastowy dostęp do wszystkich danych o klientach, którymi mogą elastycznie zarządzać, kiedy tylko tego potrzebują. W efekcie, poszczególne działy w firmie mogą współpracować z łatwością oraz lepszą efektywnością.
Korzyści z wdrożenia GRK
- Elastyczne zarządzanie danymi
- Scentralizowane informacje na temat klientów i rynku
- Wzrost jakości obsługi klienta
- Wysoki wskaźnik utrzymania klienta
- Zmniejszenie kosztów pozyskiwania klientów
- Wzrost przychodów przy niskich wydatkach
System GRK został zaprojektowany w taki sposób, aby poprawić jakość obsługi klienta. Choć termin ten odnosi się głównie do systematycznego podejścia w relacjach z klientami, to w ostatnim czasie rozszerzył się również do całościowego podejścia do strategii biznesowej. Zarządzanie relacjami z klientami jest często traktowane jako element strategii biznesowej, która umożliwia firmom poprawę na wielu płaszczyznach.
GRK to narzędzie cechujące się wysoką wydajnością i użytecznością, dlatego też firmy decydują się na jego wdrożenie w celu poprawy jakości funkcjonowania na każdym szczeblu organizacji. Wielozadaniowy system GRK gromadzi dane pochodzące z różnych źródeł, bez konieczności wymiany obecnych systemów na nowe czy wdrażania dodatkowych aplikacji.
Napisz do nas!
Technologia i internet zmieniły sposób podejścia firm w relacjach z klientami. Obecnie istnieje wiele innowacyjnych narzędzi, służących szybkiej obsłudze i komunikacji firm z klientami oraz gromadzenia danych o nich. Coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się w tym celu na wdrożenie GRK, dlaczego?
Strategia GRK pozwala firmom:
- Dokładniej poznać potrzeby swoich klientów
- Synchronizować dane pochodzące z różnych zapisów
- Udostępniać aktualne dane do pobrania i zapisu
- Deduplikować dane
- Kontrolować działania sprzedażowe
- Automatyzować procesy biznesowe
- Odnotować większe zyski
- Zmniejszyć koszty zarządzania relacjami z klientem