Treść
Odbiorcami szkoleń i konsultacji są studenci, absolwenci wyższej uczelni, pracownicy naukowi, doktoranci uczelni z Krakowa i okolic.
Na konsultacjach poznają oni zasady promocji marki w internecie - zaczynając od planowania celów serwisu internetowego, poprzez zasady usability, optymalizacji witryny do stworzenia kampanii adwords oraz zasad rządzących pozycjonowaniem naturalnym w wyszukiwarkach internetowych.
Celem projektu jest zwiększenie poziomu współpracy nauki i biznesu przez przekazanie wiedzy i umiejętności w zakresie tworzenia firm spin off i spin out. Całość szkoleń i doradztwa dofinansowywana jest z budżetu Unii Europejskiej.
Firma spin - off i spin - out - to nowe przedsiębiorstwo, które powstało w drodze usamodzielnienia się pracownika/ów np. szkoły wyższej lub laboratorium badawczego, wykorzystujących w tym celu intelektualne zasoby organizacji macierzystej. Firmy spin - off posiadają charakter przedsięwzięć niezależnych od organizacji macierzystej. To także firmy zakładane przez absolwentów (studentów), wykorzystujących wiedzę zdobytą w trakcie studiów. Firmy spin-out są kapitałowo lub operacyjnie (w sposób najczęściej sformalizowany) powiązane z organizacją macierzystą.*
*Definicja - Combidata Sp. z o.o.